به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری روانسر افزود: برای اجرای این طرح ها پرداخت 2 میلیارد و 327 میلیون تومان تسهیلات مصوب شده است.
وی در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری نیز گفت: سهمیه ابلاغی به شهرستان روانسر 6 میلیارد تومان است که تاکنون 81 درصد آن جذب شده است.
فرماندار روانسر اظهار داشت: 117 طرح اشتغالزا به بانک های عامل معرفی شده که 48 طرح با چهار میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده که این طرح ها زمینه اشتغال 99 نفر را فراهم کرده است.
ویسمرادی اضافه کرد: از محل تسهیلات مناطق زلزله زده پنج فقره تسهیلات نیز با 68 میلیون تومان اعتبار پرداخت شده و 9 طرح دیگر نیز با مبلغ 504 میلیون تومان انعقاد قرارداد شده است.
وی با بیان اینکه باید همه دستگاه ها در راستای پرداخت تسهیلات اشتغال باید جدیت داشته باشند ، تصریح کرد: روند پرداخت تسهیلات به کندی صورت می گیرد و نهادهای متولی باید فرآیند جذب سرمایه گذاری را تسهیل ببخشند.
ویسمرادی بر ارتباط و هم افزایی بیشتر بین بانک ها و ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه ها تا پرداخت نهایی تسهیلات باید پیگیری های لازم را انجام دهند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.