به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند عصر یکشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سرسرای تدبیر استانداری با تاکید بر اینکه باید واحدهای راکد و نیمه فعال، فعال شوند، افزود: از تسهیلات ویژه فعال سازی واحد های راکد باید برای فعال سازی این واحدها استفاده کرد.
بازوند عنوان کرد: دستگاه های اجرایی موظف هستند که منابع تسهیلات از محل رونق تولید سال 97 را به شکل حداکثری جذب کنند و در اختیار واحدها قرار دهند.
وی از بانک ها و دستگاه های مربوطه نیز خواست جلسات خود را در این ارتباط برگزار کنند و تا هفته آینده سهم هر بانک برای پرداخت تسهیلات به واحدها مشخص شود.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: هر یک از دستگاه ها کمیته ای را تشکیل دهند تا پروژه های مورد نظر به منظور پرداخت تسهیلات شناسایی شوند.
بازوند افزود: تا روز سه شنبه مغایرت های قانون بانکی برای پرداخت تسهیلات مشخص شود و به منظور اصلاح به بانک‌ مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شود.
او تصریح کرد: یکی از موانع بهبود کسب و کار بخش نامه هایی است که در سیستم اداری ایجاد شده است.
در ادامه این جلسه، محسن رستمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز گفت: واحدهایی که پیش از این تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند مشمول دریافت این‌ تسهیلات نمی‌شوند.
براساس اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه؛ هم اکنون هزار و 27 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 38 هزار و 499 میلیارد ریال در استان وجود دارد که 30 هزار و 284 نفر در آنها مشغول به کار هستند.
استان کرمانشاه 2میلیون نفر جمعیت دارد که در 32شهر و 2هزار و 600روستا سکونت دارند.
3033/7445
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.