به گزارش ایرنا، تیم واترپلوی کشورمان در اولین مسابقه دور مقدماتی با حضور بازیکنان کرمانشاهی خود به مصاف سنگاپور رفت و با نتیجه 11 بر 5 حریف خود را شکست داد، همچنین تیم ایران در دومین مسابقه نیز 16 بر 11 از سد کره جنوبی گذشت.
این تیم در سومین و آخرین مسابقه دور مقدماتی با قزاقستان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی مسابقه داد ولی در نهایت با حساب 9 بر 5 نتیجه را واگذار کرد اما توانست به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.
ملی پوشان واترپلوی ایران در این مرحله برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی به مصاف عربستان رفتند و توانستند با برتری 15 بر 7 به جمع چهار تیم برتر راه یابند.
تیم ملی واترپلوی ایران در دیدار مقابل فینال با ژاپن مسابقه داد اما با قبول شکست 18 بر 7 از صعود به دیدار نهایی بازماند و راهی دیدار رده بندی شد.
تیم کشورمان در آخرین مسابقه خود با چین مسابقه دادند و در حالی که در پایان وقت معمول مسابقه برابر این تیم هشت بر هشت مساوی شده بود در ضربات پنالتی با نتیجه هشت بر هفت صاحب برتری شد و توانست به مدال برنز این رقابت ها برای اولین بار دست پیدا کند.
در پایان مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا، کاروان ایران که با 378 ورزشکار در این رقابت ها حضور پیدا کرده بود در نهایت با کسب 20 مدال طلا، 20 مدال نقره و 22 مدال برنز در جایگاه ششمی این رقابت ها قرار گرفت.
از استان کرمانشاه 20 ورزشکار به رقابت های آسیایی جاکارتا در 10 رشته شامل فوتبال، قایقرانی، کبدی، سپک تاکرا، واترپلو، کاراته، دو و میدانی، وزنه برداری، پینگ پنگ و شیرجه اعزام شدند.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.