به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با تبریک فرارسیدن عید غدیر، افزود: انقلاب اسلامی تجربه مهمی برای ملت ایران است زیرا بشریت در طول چند هزار سال که دچار اشتباه شده بود، این حکومت دینی ما بود که در سایه ولایت و شعارهای توحیدی توانست مسیر رشد و توسعه بشر را هموار کند.
وی اظهار داشت: حکومت اسلامی ایران بر مبنای ولایت فقیه و فرهنگ غدیر شکل گرفته است که حاکم آن از سوی خدا تعیین می شود و از این رو دشمن با توجه به ماهیت دینی انقلاب تاکنون نتوانسته کاری از پیش ببرد.
خطیب جمعه موقت قصرشیرین گفت: در سایه اطاعت از ولی فقیه، هیچ کدام از توطئه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دشمنان علیه انقلاب اسلامی راه به جایی نبرده است.
حجت الاسلام شامحمدی بیان کرد: دشمنان قصد دارند با کمرنگ جلوه دادن پیام و فرهنگ غدیر، بین مردم و دولتمردان نظام فاصله بیندازند اما تا زمانی که مردم مطیع رهبری هستند غدیر ادامه دارد و تمام توطئه های دشمنان با شکست مواجه خواهد شد.
وی با اشاره به در پیش بودن 12 شهریور سالروز مبارزه با استعمار انگلیس و سالروز شهادت رییسعلی دلواری، افزود: ملت ایران هیچگاه توطئه های انگلیس را فراموش نمی کنند و یاد این شهید را که مقابل توطئه های انگلیس ایستاد ، گرامی می دارند.
7079/3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.