به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار منوچهر امان اللهی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره مبارزه با قاچاق و جرائم اقتصادی پلیس آگاهی کرمانشاه با همکاری سایر دستگاه های ذیربط در چند روز اخیر موفق شدند 18 انبار احتکار کالا را شناسایی و کشف کنند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این انبارها اقلام قابل توجهی نظیر برنج و لوازم خانگی که توسط اخلالگران اقتصادی احتکار شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان هکرمانشاه مچنین به این دست افراد هشدار داد که دست از اقدامات خود بردارند چرا که پلیس با جدیت به مقابله با آن ها خواهد پرداخت.

** انهدام 4 باند بزرگ سرقت
وی در ادامه به شناسایی و انهدام چهار باند بزرگ سرقت در سطح استان نیز اشاره کرد و گفت: 2 باند از این تعداد در زمینه سرقت از منزل فعالیت داشتند که در بازجویی های به عمل آمده به 76 فقره سرقت اعتراف کردند.
سردار امان اللهی یادآور شد: اعضای این 2باند که 6 نفر بودند دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
رئیس پلیس کرمانشاه همچنین با اشاره به دستگیری یک باند سرقت سه نفره که در کار سرقت خودرو بودند، یادآور شد: اعضای این باند به 20 فقره سرقت اعتراف و تاکنون ماموران موفق به کشف 10 دستگاه از خودروهای مسروقه شده اند.
وی در پایان از دستگیری یک باند سه نفره کیف قاپ در شهر کرمانشاه نیز خبر داد و گفت: این افراد نیز به 25 فقره سرقت اعتراف کردند.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.