فرمانده قرارگاه منطقه ای ارشد نزاجا در غرب کشور در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهید والامقام با انتخاب راه و مسیر درست و به عشق مردم و ولایت هنگامی که هواپیمایش دچار نقص شد آن را ترک نکرد و پس از فرود به زمین ، دچار سانحه شد و به فیض شهاد نائل آمد.
سردار سرتیپ فرهاد آریانفر اظهار داشت: این اقدام خلبان شهید نشان از تعهد ، اخلاص ، پایمردی و رشادت فرزندان این مرز و بوم دارد که به عشق ولایت و به عشق مردم قهرمان ایران همچنان جان خودشان را در راه اهداف نظام فدا می کنند.
وی بیان کرد: حضور مردم قدرشناس در آئین تشییع جنازه و به خاک سپاری این شهید والامقام بیانگر این است که راه شهدا ادامه دارد و با تمامی شهدا عهد و پیمان می بندیم که در راه اهداف نظام تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل هرگونه تهدیدهای اقتصادی و روانی دشمنان تا پای جان ایستاده ایم.
سرهنگ خلبان 'حمیدرضا رنجبر' همرزم خلبان شهید فتاحی هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهید والامقام خلبانی زبده بود و دانشجویان خلبان زیادی را تربیت کرد که فقدانش ضایعه بزرگی است.
سرهنگ خلبان 'حسن قاسمی' دیگر همرزم شهید فتاحی هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز تاسف از فقدان این خلبان شجاع ، افزود: شهید فتاحی متعهد ، متخصص و وطن پرست بود و مردم مطمئن باشند همواره در راه دفاع از کیان و نظام اسلامی از جان خودمان خواهیم گذشت.
آئین تشییع جنازه این شهید والامقام صبح امروز با حضور گسترده مردم و مسئولان در کرمانشاه برگزار شد و سپس برای خاکسپاری به دهستان دیره از توابع شهرستان گیلانغرب منتقل شد.
شهید فتاحی روز یکشنبه گذشته بر اثر سانحه یک فروند هواپیمای نظامی آموزشی در دزفول به شهادت رسید.
هواپیمای شهید منوچهر فتاحی به عنوان استاد خلبان حین آموزش در دزفول دچار نقص فنی شد و این شهید والامقام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهرستان گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در دوران دفاع مقدس 750 شهید ، 2 هزار و 275 جانباز و 141 آزاده سرافراز را تقدیم نظام اسلامی کرده است.
7079/7398/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.