محمد شفیعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این حادثه شامگاه شنبه در منطقه مرزی دولابی در عمق 300 متری خاک عراق روی داد، اظهار داشت: یکی از این افراد در محل انفجار جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.
وی افزود: این افراد با هویت مشخص به صورت غیر مجاز از کشور خارج شده و در داخل خاک عراق بر اثر انفجار مین کار گذاشته شده توسط نیروهای مرزی عراق، دچار حادثه شده بودند.
فرماندار مریوان تاکید کرد: این افراد توسط مرزبانان ایران به داخل خاک کشورمان منتقل و پس از آن در بیمارستانی در شهر مریوان تحت درمان و مداوا قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه این افراد همراه خود هیچ گونه باری نداشتند، یادآور شد: خروج این افراد غیر قانونی بوده و تحت عنوان متردد غیرمجاز مرزی پرونده ای تشکیل و در دادگستری مریوان در دست بررسی و رسیدگی است.
شفیعی اضافه کرد: هم اکنون 2 نفر از زخمی های این حادثه از بیمارستان مرخص شده و نفر دیگر نیز در حال ادامه روند درمانی خود در این بیمارستان است.
فرماندار مریوان گفت: پیکر فردی که در این حادثه کشته شد نیز از آن سوی مرز به داخل خاک کشورمان منتقل شد و روز گذشته در آرامستان شهرستان مریوان به خاک سپرده شد.
شهرستان مرزی مریوان در 130 کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است، استان کردستان 227 کیلومتر مرز با کشور عراق است.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.