به گزارش خبرنگار ایرنا، مجموعه تفریحی - ورزشی وانیک در پارک شاهد بیجار با سرمایه گذاری 15 میلیارد ریالی بخش خصوص و حمایت شهرداری و شورای شهر اولیت پروژه ای که امروز به بهره برداری رسید.
با بهره برداری از مجموعه تفریحی - ورزشی وانیک که در زمینی به مساحت 24 هزار مترمربع احداث شده برای 11 نفر از جوانان بیجاری شغل ایجاد شده است.
این مجموعه تفریحی - ورزشی در سه فاز و با هدف استفاده در فصل زمستان طراحی شده و شامل پیست کارتینگ با 6 خودرو و هفت هزار متر فضا، پیست ماشین کوبنده با 10 خودرو در 200 متر مربع فضا، زمین مناسب جهت بازی تیمی پینت بال با ظرفیت بازی 20 نفر، فضای ویژه مینی جت اسکی و قصر بادی کودکان با ظرفیت حدود 300 نفر است.
دومین طرح ورزشی که روز سه شنبه با حضور مسئولان شهرستان بیجار افتتاح شد، تجهیز و بهسازی سالن ورزشی کشتی در مجموعه فرهنگی - ورزشی شهید الماسیه است.
این سالن ورزشی که بیش از چند دهه قدمت دارد با اعتباری بیش از 300 میلیون ریال تجهیز و بهسازی شده و از امروز در اختیار کشتی گیران بیجاری قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، دوم تا هشتم شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت الاسلام محمد جواد باهنر (نخست وزیر) دو دولتمردان بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.
در هفته دولت امسال 286 طرح چند پروژه ای در کردستان به بهره برداری می رسد که این طرح ها از سوی 10 دستگاه اجرایی و هشت شهرداری در شهرستان های 10 گانه استان و با صرف یک هزار و 265 میلیارد و 502 میلیون ریال اعتبار احداث شده است.
176 طرح ملی، 31 پروژه استانی و 79 طرح از محل سایر منابع و سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده است.
شهرستان بیجار در شرق استان کردستان حدود 89 هزار نفر سکونت دارند.
7350/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.