رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تاکید کرد: خروج و قاچاق هر نوع دام زنده از طریق شهرستان‌های مرزی استان باید پیگیری شود.

به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی در چهاردهمین کارگروه تنظیم بازار استان کردستان گفت: خروج دام از استان در شرایط فعلی زیبنده کشور نیست.

 وی دام های قاچاق شده از کشور را  تولید شهرستان‌های مرزی ندانست و گفت: دام ها از نقاط دیگر به این شهرستان‌ها آمده است که ضرورت دارد در این خصوص حساسیت بیشتری به خرج داده شود.

دره وزمی با اعلام اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت هم درخصوص قاچاق دام زنده چندین بار تذکرات لازم را داده گفت: ضروری است نیروی انتظامی در مسیرهای ارتباطی و مرزبانی در مرزها با این مسئله برخورد کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان همچنین خواستار توجه به مرغداری های استفاده کننده از ارز دولتی برای تامین نهاده ها شد وافزود: مرغداری هایی که با ارز 4هزار و 200 تومانی نهاده های مورد نیاز خود را تامین کرده اند باید با نظارت دستگاههای مرتبط و با قیمت مشخص مرغ خود را به بازار عرضه کنند.

دره وزمی همچنین به افزایش قیمت شکر در بازار اشاره کرد و خواستار تزریق شکر مورد نیاز بازار از طریق شرکت غله و خدمات بازرگانی شد وگفت: نباید مردم و صنوف مصرف کننده شکر، در تامین شکر مورد نیاز خود با مشکل مواجه شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.