جعفرتوان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رسانه ها رکن چهارم دمکراسی در جامعه هستند و می تواند برای ارتقای جامعه مفید باشند.
وی افزود: دولت امادگی نقدپذیری از طرف رسانه ها را دارد که بتواند گوشه ای از مشکلات کشور را باحمایت رسانه برطرف کند.
فرماندار شهرستان دیواندره گفت: در ایام هفته دولت همه مسئولان باید خدمات نظام و دولت را برای مردم تشریح و از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنند.
وی با اشاره به برنامه های هفته دولت درشهرستان دیواندره اظهار داشت: 94 پروژه عمرانی، خدماتی و کشاورزی با اعتبار بر یک هزار و 219میلیارد و 600 میلیون ریال کلنگ زنی و افتتاح می شود.
توان ادامه داد: برای تکمیل و راه اندازی 62 پروژه عمرانی570 میلیارد ریال هزینه شده که گام مهمی در راستای توسعه زیرساخت ها و ایجاد اشتغال در شهرستان است.
فرماندار دیواندره از کلنگ زنی پروژه های مختلف در شهرستان خبر داد و افزود: این پروژه ها شامل گلخانه تولید و تکثیر گل رز در زمینی به مساحت 10 هکتار با سرمایه گذاری بخش خصوصی، احداث سالن ورزشی درشهر زرینه، احداث 27 کلاس درس و گاز رسانی به 21 روستای شهرستان انجام می شود.
وی اضافه کرد: در روستاهای شهرستان نیز 65 پروژه عمرانی و خدماتی دهیاریها با برنامه ریزی و نظارت بخشداری ها اجرا شده است که در ایام هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80هزار نفری در جنوب غربی شهرستان سنندج قرار دارد.
7353/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.