به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه سروآباد گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکرد و خدمات نظام به مردم است.
ماموستا سیداحمد سجادی در خطبه های نماز جمعه با تبریک هفته دولت گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب تا امروز منشا خدمات بسیاری برای ملت ایران بوده است.
وی ادامه داد: در هفته دولت مسئولان باید دستاوردهای مهم نظام و دولت را بیشتر برای مردم تبیین و معرفی کنند و با حضور در بین مردم اقدامات انجام شده در جامعه را برای عموم شفاف سازی کنند.
امام جمعه سروآباد اضافه کرد: امسال در هفته دولت بیش از 30 پروژه و طرح در شهرستان سروآباد با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال در بخش های عمرانی، کشاورزی، خدماتی، رفاهی و آموزشی افتتاح می شود.
وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان نظام و انقلاب هستند، تاکید کرد: مسئولان باید با مردم شفاف باشند و خدمتگزاری به مردم را یک وظیفه و اولویت کاری خود قرار دهند.
ماموستا سجادی با اشاره به بازگشایی مرز مله خورد شهرستان سروآباد گفت: وجود مرز مله خورد در این شهرستان یک فرصت و پتانسیل است و بدون تردید فعالیت این مرز باعث رونق گرفتن کسب و کار در شهرستان خواهد شد.

**هفته دولت نماد عزت، اقتدار و مردمی بودن ایران اسلامی است
امام جمعه موقت بیجار با گرامیداشت هفته دولت و تسلیت شهادت شهیدان رجایی و با هنر، هفته دولت را نماد عزت، اقتدار و مردمی بودن ایران اسلامی دانست و گفت: این کشور با 98 درصد آرای مردم با غیرت مشروعیت یافت که نشان از استقلال و آزادگی همه آحاد جامعه دارد.
حجت الاسلام یعقوب صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته بیجار افزود: روایات و آیات کلام وحی در اهمیت حضور در نماز جمعه نشان از جایگاه نماز عبادی سیاسی و وحدت بخش نماز جمعه است..
وی با اشاره به اهداف نافرجام دشمنان اسلام و ملت مسلمان جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان در عمر 40 ساله انقلاب اسلامی، همواره برای ملت و دولت منتخب مردم، با تشدید تحریم ها و فشارهای اقتصادی، در تلاش بودند و هستند تا میان مردم و دولت شکاف ایجاد نمایند.
به گزارش ایرنا، دوم تا هشتم شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.
در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می شوند.
7354/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.