به گزارش خبرنگار ایرنا، اواخر سال قبل خبر مربوط به «صلاح الدین کامرانی» دانش آموخته رشته زمین شناسی در ایرنا کردستان منتشر شد که انتشار آن بازتاب گسترده ای بین مسئولان و مردم داشت.
پس از انتشار این خبر، شرکت آب منطقه ای کردستان از این جوان برای همکاری دعوت کرد تا در صورت رفع مشکلات زمینه به کارگیری او را نیز فراهم کند.
اداره منابع آب مریوان نیز پس از بررسی مدارک و استعلام های مورد نیاز از صلاح الدین کامرانی دعوت به کار کرد و او مدتی در این اداره مشغول به کار بود.
علاوه بر این اخیرا «کامبیز مهدی زاده فرساد» دبیر ستاد انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از این جوان فارغ التحصیل دانشگاهی برای فعالیت در این ستاد دعوت کرد و او اکنون کارشناس ارشد آب و نفت در این ستاد است.
صلاح الدین کامرانی مدرک دکترای زمین شناسی خود را با گرایش منابع آب زیرزمینی از دانشگاه خوارزمی تهران اخذ کرده است.
وی مدتی پیش از سر ناچاری و بیکاری در انبار مواد شیمیایی شرکت حفاری نفت ایران در اهواز کار می کرد و کلیپی از شرایط و محیط کارش در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب گسترده ای داشت.
کامرانی متولد سال 1368 شهرستان مریوان در استان کردستان است و سال 1390 در رشته زمین شناسی دانشگاه خوارزمی تهران مدرک کارشناسی خود را گرفته است.
مدرک کارشناسی ارشد را نیز در رشته زمین شناسی گرایش آب های زیرزمینی در سال 92 در دانشگاه شیراز گرفت و سپس در همین رشته در سال 96 موفق به کسب مدرک دکترا از دانشگاه خوارزمی تهران شد.
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.