به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا شامگاه یکشنبه در شورای امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: شهدا و ایثارگران تمام هستی خود را در راه دفاع از این نظام و انقلاب فدا کردند تا امروز ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم.
وی افزود: امروز همه ما وظیفه داریم با خدمت خالصانه و بی منت به خانواده های شهدا و ایثارگران تا حدودی دین خود را نسبت به این عزیزان ادا کنیم.
استاندار کردستان اضافه کرد: در میان خانواده های شهدا و ایثارگران افرادی هستند که از حق و حقوق قانونی خود آگاهی ندارند بنابراین مشاوران امور ایثارگران دستگاه های اجرایی وظیفه دارند آنان را نسبت به حقوق خود آگاه سازند.
وی از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست از ایثارگران مجموعه خود سرکشی کرده و مسایل و مشکلات آنان را رصد و برای رفع آن تلاش کنند.
مرادنیا یادآور شد: همه ما در مقابل خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه قانونی و انسانی داریم و باید بدون هر گونه منتی به آنان خدمت کرده و در رفع مشکلات یاریشان کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: شرایط حاکم بر جامعه امروز می طلبد همانند دهه 60 همه بسیج شده و در مقابل توطئه های شوم دشمنان بایستیم.
حسین خوش اقبال تاکید کرد: امروز باید با تمام توان تلاش کنیم اعتماد از دست رفته را به مردم برگردانده و از این گردنه سخت عبور کنیم.
وی افزود: امروز به برکت خون شهدا، رهبری عظیم الشان و اقدامات انجام شده دولت، شرایط کشور بسیار بهتر از دهه 60 بوده و تمام امکانات برای مقابله با دشمنان فراهم است.
معاون استاندار کردستان گفت: امروز همه ما داخل یک کشتی نشسته ایم بنابراین باید تلاش کنیم با اتحاد، وحدت و پرهیز از هر گونه اختلاف به سلامت به ساحل برسیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان نیز گفت: از مشاوران ایثارگران به عنوان نماینده بنیاد شهید انتظار می رود مسایل و مشکلات این قشر را از دستگاه مربوطه پیگیری کرده و به ما اطلاع دهند.
رضا نجفی افزود: امروز عزت و عظمت ایران حاصل خون هزاران شهید و صبر خانواده های آنان است لذا همه باید در انجام وظایف خود در مقابل آنان بدرستی عمل کنیم.
وی همچنین با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی تاکید کرد: استان کردستان 830 آزاده سرافراز تقدیم نظام و انقلاب کرده که از 6 ماه تا 10 سال در اسارت رژیم بعث عراق بوده اند.
استان کردستان پنج هزار و 400 شهید، 9 هزار و 257 جانباز و 830 آزاده سرافراز را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.