به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال روز یکشنبه در جلسه همایش فرمانداران اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور، فرمانداران باید همه همت خود را برای خدمت بیشتر به مردم و جلب رضایتمندی آنان بکار گیرند.
وی جلب اعتماد مردم و ایجاد رضایت آنان را اصلی‌ ترین سیاست حاکمیت و دولت در کشور برشمرد و افزود: خروج آمریکا از برجام و ایجاد برخی مشکلات اقتصادی موجب نگرانی مردم شده که باید تلاش شود با تعامل و گفت و گو و کار شبانه ‌روزی این نگرانی‌ها به حداقل ممکن برسد.
خوش اقبال با بیان اینکه همواره تلاش کرده‌ایم که جایگاه فرمانداران در سیستم اجرایی و مدیریتی حفظ و تقویت شود، اضافه کرد: فرمانداران باید با همه جریانات، احزاب و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تعامل داشته و از ظرفیت آنان برای پیشبرد امور استفاده کنند.
معاون استاندار کردستان حفظ امنیت و خدمتگذاری صادقانه را جزو وظایف فرمانداران اعلام کرد و گفت: مردم کردستان انسان ‌هایی شریف و قدرشناس هستند و دست کسانی را که به آنها خدمت کنند به گرمی می‌فشارند پس از این بستر به نفع رشد و توسعه همه جانبه استان استفاده کنید.
وی بە ایجاد تحول اداری و چرخش مدیریت نخبگان در راستای تحقق خواست عمومی تاکید کرد و افزود: فرمانداران نسبت بە اعلام لیست مدیران و مسئولانی کە دارای سابقە بیش از پنج سال مدیریت در سطح شهرستان ها هستند، اقدام کنند.
خوش اقبال تاکید کرد: دولت تدبیر و امید مصمم به استفاده از مدیریت جوانان است و لازم است فرمانداران تا پایان شهریورماه امسال نسبت به تغییر و جابجایی این دست از مدیران اقدام کنند.
وی با بیان اینکه در هفته دولت فرمانداران و مدیران باید از عملکرد دولت و خدمات آن دفاع کنند، گفت: لازم است برای تحقق این مساله و بازتاب خدمات دولت از تریبون‌های مختلف از جمله تریبون نماز جمعه و رسانه ها استفاده شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از مدیران کل ادارات و سازمان‌ها نیز خواست عملکرد حوزه کاری خود را به صورت مکتوب در اختیار رسانه‌ها و ائمه جمعه قرار دهند تا به اطلاع مردم برسد.
وی با اشاره به اینکه ضروری است در هفته دولت از خانواده شهدا سرکشی و تجلیل به عمل آید، اظهار داشت: در این هفته با برنامه ‌ریزی مناسب نسبت به افتتاح و بهره ‌برداری پروژه‌ها اقدام و بازتاب عمومی داده شود.
اول تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.