معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: ۱۲ میلیارد تومان سهم استان از محل بافت‌های فرسوده برای احیای این بافت ها اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قادری در همایش شهرداران و جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های استان اظهار داشت: در راستای یاری رساندن به اجرای طرح های شهرداری تسهیلات قرض الحسنه‌ای که طی تفاهمنامه‌ای مابین سازمان همیاری شهرداری‌ها و پست بانک منعقد شده پرداخت می شود. 
  وی نگاه دولت به بافت های فرسوده را مورد توجه قرار داد و گفت: سهم استان کردستان از بودجه بافت‌های فرسوده ۱۲ میلیارد تومان برآورد شده است.
  قادری عنوان کرد: چنانچه هر شهری بیشترین مطالعه را در حوزه بافت شهری انجام دهد از اعتبارات بافت فرسوده بیشترین بهره را می‌برد.   وی مقوله قیر را فارغ از این امر ندانست و گفت: باتوجه به تفاهمنامه وزارت راه‌ و شهرسازی برای دریافت قیر، هر شهری که بتواند بیشترین فعالیت را انجام دهد بیشترین استفاده را از قیر دریافتی راه و شهرسازی می‌برد.   معاون عمرانی استاندار کردستان با اشاره به اینکه افزایش درآمد شهرداری‌ها نیازمند هنر مدیریتی است، افزود: با افزایش سطح آگاهی و توانمند سازی می توان امور را به بهترین نحو پیش برد.   مدیرکل امور شهری و شهرداری استانداری کردستان هم در این نشست به مطالبه ۱۱۹ میلیارد تومانی شهرداری از دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: از این میزان 32 میلیارد تومان وصول و پرداخت شده است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.