سرهنگ عباس مسعودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این انبار انواع آهن آلات ساختمانی شامل میله گرد، تیرآهن، ناودانی توسط فردی سودجو احتکار شده بود.
وی با اشاره به اینکه گزارش این احتکار از سوی مردم به نیروی انتظامی داده شد، افزود: پس از شناسایی انبار و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی قضایی به نیروی انتظامی به همراه تیمی از تعزیرات حکومتی به محل اعزام شد.
سرهنگ مسعودی تاکید کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر شده است ضمن اینکه کارشناسان ارزش آهن آلات کشف شده را بیش از هفته میلیارد ریال برآورد کردند.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز، موضوع را از طریق پلیس 110 اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفین اقدام شود.
تعزیرات حکومتی کردستان هم روز شنبه اعلام کرد در بازرسی ها، 2 انبار کالاهای اساسی در منطقه منفصل شهری نایسر و محله کانی کوزله شهر سنندج کشف و تخلف احتکار، قاچاق و تقلب در فروش آنها نیز محرز شده است.
نیروی انتظامی هم روز پنجشنبه از کشف یک انبار احتکار 320 تنی مواد غذایی به ارزش 20 میلیارد ریال در شهرستان مریوان خبر داده بود.
اخیرا ستاد احتکار به دستور رئیس جمهوری تشکیل شده و تاکید دولت بر این است تا با متخلفین این حوزه به صورت دقیق تر و جدی تر برخورد شود.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.