به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی کردستان، سید نجیم حسینی روز شنبه اظهار داشت: با بازرسی نهادهای مرتبط از این 2 انبار در نایسر و محله کانی کوزله، تخلفات احتکار، قاچاق و تقلب در فروش محرز شد.
وی افزود: از انبار منطقه منفصل شهری نایسر 2 هزار و 511 کیسه 40 کیلویی آرد تاریخ مصرف گذشته، مقادیری دارچین، زردچوبه، سماق و فلفل قرمز که تاریخ مصرف آنها گذشته بود اما در بسته بندی جدید و با تاریخ جعلی به عنوان کالای تاریخ دار و قابل مصرف به بازار عرضه می شد، کشف و توقیف شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان تاکید کرد: در منطقه کانی کوزله نیز 610 عدد روغن مایع 16 کیلیویی، 50 کارتن چای نپتونی هزار عددی، 295 بسته 12 واکیومی رب 810 گرمی و 254 کیسه برنج کشف شد.
وی با اشاره به اینکه انبارهای مرتبط با این تخلفات از طریق گزارشات خود مردم شناسایی و کشف شد، گفت: در یکی از این انبارها با کالای قاچاق تاریخ مصرف گذشته مواجه شدیم که در همان محل با عنوان کالای ایرانی و تاریخ جعلی به بازار عرضه می شد.
حسینی یادآور شد: در گشت زنی مشترک بازاران در شهر مریوان هم سه انبار مورد بازدید قرار گرفت که هر سه دارای شناسه ملی بودند و تنها یکی از این انبارها موجودی انبار خود را به اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام نکرده بود.
وی اضافه کرد: این انبار به صورت روزانه اقدام به فروش کالا می کرد و بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت هم به صورت هفتگی این انبار را مورد بازرسی قرار می دادند که تخلف آن عدم اعلام موجودی بود.
گشت مشترک و بازدید میدانی از انبارها و عمده فروشی های سنندج با حضور فرماندار سنندج، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، بازرسان و نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی و چند ارگان دیگر انجام می شود.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.