افشین فرخیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جشنواره آب بازی در راستای ایجاد لحظاتی شاد برای نوجوانان، جوانان و خانواده ها برای دومین بار در 2 ماه اخیر برگزار شده است.
وی افزود: با توجه به استقبال مناسب خانواده ها و نوجوانان در اولین جشنواره و کمبود فضای اجرای برنامه و آب غیر شرب، دومین جشنواره با رفع نواقص قبل، همکاری شهرداری و هیات اسکیت برگزار شد.
فرخیان با اشاره به شرکت یک هزار نفر از نوجوانان در این جشنواره تاکید کرد: آب مورد استفاده در این جشنواره از آب غیر شرب تامین شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان یادآور شد: برگزاری چنین جشنواره هایی، فرصتی مغتنم و بستری مناسب برای ارائه خوراک فرهنگی به کودکان و نوجوانان به شمار می رود.
وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی غنی و قوی در زمینه کودکان و نوجوانان به شکل تخصصی در این حوزه می توان نتایج ارزشمندی را از آن انتظار داشت، گفت: از طریق این جشنواره ها می توان فرهنگ شهروندی، درست مصرف کردن و مصرف صحیح انرژی را در بین کودکان نهادینه ساخت.
فرخیان با بیان اینکه ایجاد نشاط و سر زندگی از نیازهای اساسی شهروندان است، اضافه کرد: کودکان به بازی ها و اسباب بازی های مناسب در این دوره از سن خود نیاز دارند تا بتوانند رفتار متعادلی در جامعه از خود بروز دهند و در آینده انسان های موفق، سرزنده و با نشاطی باشند.
همایش پیاده رویی خانوادگی برنامه بعدی ورزش و جوانان بیجار است که در روز هشتم شهریور همزمان با آخرین روز از هفته دولت برگزار خواهد شد.
شهرستان بیجار در 140 کیلومتری شرق استان کردستان حدود 89 هزار نفر سکونت دارند.
7350/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.