عیسی رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد مهمان شامل 31 هزار و 202 نفر در قالب هشت هزار و 667 خانوار بودند که در پایگاه های آموزش و پرورش پذیرش و در مدارس و سایر مراکز اقامتی اسکان پیدا کردند.
وی با بیان اینکه امسال بیشترین آمار اسکان و پذیرش مسافران تابستانی مربوط به شهرستان سنندج و کمترین مربوط به مناطقی همانند سریش آباد بود، افزود: در ایام تابستان، 16 مرکز از ساعت هشت صبح تا 24 باز و مهمانان فرهنگی را پذیرش و به آنان خدمات رسانی می کنند.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: امسال 130 مدرسه با 990 کلاس درس برای پذیرش مسافران و مهمانان تابستانی تجهیز و آماده شد که از این تعداد 190 اتاق به صورت ویژه، 650 اتاق از نوع الف و 150 اتاق نیز از نوع ب است.
وی با بیان اینکه اسکان مهمانان تابستانی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان تا 15 شهریور ماه ادامه دارد، یادآور شد: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استان برای رفاه مهمانان در فصل تابستان استفاده شده است.
به گزارش ایرنا، پذیرش و اسکان مهمانان تابستانی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از اول تیرماه جاری آغاز شده و تا 15 شهریور ادامه دارد.
آموزش و پرورش کردستان تابستان سال گذشته با 122 مدرسه، 967 کلاس درس و 407 نفر عوامل اجرایی به مهمانان و مسافران تابستانی خدمات رسانی کرد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.