به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان، محمدحسین محمدی اظهار داشت: از طریق این مرکز به صورت 24 ساعته همه حوادث آب و فاضلاب از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه و نظرسنجی حسن انجام کار، رصد می شود که این امر موجب شده تا میانگین زمان رفع حادثه طی 18 ماه گذشته، از 20 ساعت به کمتر از پنج ساعت برسد.
وی افزود: تجهیز این مرکز به یک نرم افزار کاربردی قوی باعث شده که هیچ حادثه ای از دید و کنترل و پیگیری شرکت پوشیده نمی ماند و تا پایان رفع حادثه آن را رصد و پیگیری می کنیم که این امر در نهایت موجب کاهش چشمگیر هدر رفت آب و رضایتمندی مشترکان می شود.
محمدی تاکید کرد: مرکز 122 شرکت آبفای شهری کردستان از زمان شروع حادثه (زمان تماس مشترک با مرکز) تا پایان کار رفع حادثه، پیگیر کار کارشناسی، تسریع و رفع حادثه بوده و بلافاصله بعد از رفع مشکل، کارشناسان واحد پیگیری و نظرسنجی، طی تماسی نظر مشترک را در خصوص کم و کیف آن جویا می شوند.
مدیرعامل آبفا کردستان یادآور شد: ارائه خدمات مطلوب به مشتریان شرکت آب و فاضلاب، نیازمند تسهیل و تسریع دسترسی آنان به این خدمات است.
وی اضافه کرد: تمام خدمات فروش، پس از فروش، فوریتی، شکایات، انتقادات، پیشنهادات، گزارش های مردمی و موارد دیگر باید از کانال های مختلف و روش های متعدد در دسترس مشتریان باشد تا متناسب با شرایط مشتری مورد استفاده قرار بگیرد.
محمدی اظهار داشت: تعریف 2 پیشخوان حضوری و غیرحضوری در شرکت های آب و فاضلاب به همین منظور مورد توجه قرار گرفته و مرکز 122 به عنوان پیشخوان غیرحضوری شرکت، وظیفه پاسخگویی، اطلاع رسانی و ارائه خدمات متنوع مذکور را برعهده دارد.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کردستان ادامه داد: این شرکت به منظور رضایت حداکثری شهروندان و ارائه خدمات بهتر و شایسته تر، اقدام به ایجاد و توسعه مرکز ارتباطات مردمی 122 کرده است.
وی افزود: این مرکز با بهره گیری از نیروهای آموزش دیده و متخصص، نرم افزار هوشمند تحت وب و افزایش اکیپ های عملیاتی، برای ارائه خدمات هر چه بهتر در بخش پاسخگویی، اطلاع رسانی و ثبت درخواست های فوریتی و غیرفوریتی خدمات وسیعی را به صورت شبانه روزی به شهروندان ارائه می دهد.
تعداد کل مشترکان آب استان کردستان، 353 هزار و طول شبکه توزیع آب شهرهای استان 2 هزار و 565 کیلومتر بوده که از این میزان 2 هزار و 117 کیلومتر مربوط به انشعابات و 393 کیلومتر نیز خطوط انتقال آب است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.