امیر زارع زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 70 اثر در حوزه فیلم کوتاه، 110 اثر در حوزه کاریکاتور و 500 اثر در حوزه تئاتر خیابانی تاکنون به دبیرخانه ارسال شده است.
وی با بیان اینکه در حوزه تئاتر خیابانی 280 اثر تایید شد و 18 اثر به بخش رقابتی رسید، افزود: در بخش مسابقات قرآنی که به صورت شهرستانی و با استقبال خوب برگزار شد، 800 نفر شرکت کردند.
زارع زاده با اشاره به اینکه هفته فرهنگی شهروند سقز برای اولین بار با حضور 15 استان برگزار می شود، تاکید کرد: در این هفته تئاتر خیابانی برای سومین دوره، فلیم کوتاه برای دومین دوره و سایر بخش ها برای نخستین دوره برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، هفته فرهنگی سقز از 16 تا 21 مرداد در حال برگزاری است و روز دوشنبه 22 مرداد با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی منتخبین بخش های مختلف به پایان می رسد.
زارع زاده با بیان اینکه این هفته فرهنگی با موضوعات شهری، حقوق شهروندی و آموزش شهروندان برگزار شد، گفت: آموزش شهروندی می تواند جریانی فرهنگ ساز باشد که توسعه هر جامعه با تقویت حوزه فرهنگی میسر است.
وی با اشاره اینکه پنج تا 12 هزار نفر روزانه از تئاتر خیابانی سقز دیدن کردند، یادآور شد: هفته فرهنگی می تواند به معرفی سقز، رشد گردشگری و ارتقای مشارکت اجتماعی کمک کند.
شورای اسلامی شهر سقز و شهرداری این شهر با کمک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هفته فرهنگی شهروند سقز را برگزار کردند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.