به گزارش ایرنا، مسعود الماسی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و تبلیغات کامیاران و آیین گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: مجموعه فرهنگ و هنر برای پیشرفت و توسعه در مرحله اول باید بدنه مالی خود را تامین کنند.
وی با اشاره به اینکه پیام های حاکمیت و دولت دیر به بدنه جامعه می رسد، افزود: حل این مساله که وظیفه آن بر دوش رسانه ها است می تواند تاثیرات مثبت زیادی در جامعه داشته باشد.
رئیس شورای اداری شهرستان کامیاران افزود: رسانه ها با اطلاع رسانی به موقع و صحیح می توانند عامل توسعه پیشرفت در هر کشوری باشند.
وی با اشاره به اینکه حرکات برای تغییر در راستای رسیدن به توسعه باید ریز و اصولی باشد، تاکید کرد: فقط با حرکات کوچک و اصولی است که می توان به دستاوردهای بزرگ رسید.
الماسی لازمه مقابله با تفکرات خطرناک اجتماعی را توسعه هنر دانست و یادآور شد: متاسفانه جامعه در عرصه های مختلف دچار رخوت گفتمانی است.
فرماندار کامیاران اضافه کرد: در همه حوزه کم کاری هایی وجود دارد و بخشی از دلایل مشکلات کنونی درست عمل نکردن هنرمندان و اصحاب رسانه است.
وی باز شدن فضای فرهنگی و هنری و حفظ فضای موجود را نیازمند رفتارهای هنرمندان دانست و گفت: هنرمندان در حوزه های مختلف کاری خود باید مطالعه داشته تا بتوانند مطالبات به حق داشته باشند.
الماسی برگزاری جشنواره ادبی پروژه را به عنوان مطالبه مسئول انجمن ادبی بابامردوخ برای شهرستان را بسیار مهم اعلام کرد و افزود: این جشنواره باید با پیگیرهای فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در سال جاری برگزار شود.
در این نشست هر کدام از مسئول انجمن ها به بیان مطالبات و دغدغه های حوزه فعالیتی خود پرداختند.
در پایان از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران از خبرنگاران و سه هنرمند نوجوان و کودک موفق شهرستان تقدیر شد.
17 مرداد سال 1377 شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) به دست طالبان در افغانستان به شهادت رسید و این روز به عنوان روز خبرنگار در تقویم ملی کشور ثبت شد.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.