فرماندار سنندج گفت: استفاده از مدارس نباید موجب ورشکستگی هتل‌ها و مهمانپذیرها شود.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم زارعی در دومین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی گفت: به کارگیری و اسکان مسافرین تابستانی و فرهنگیان در مدارس، فکر بسیار خوب و مناسب برای اقشار کم درآمد است.

وی افزود: افرادی که تمکن مالی دارند بهتر است برای جلوگیری از ورشکست شدن هلت‌ها و مهمانپذیرها، ایجاد ثروت در شهرستان و توسعه گردشگری از هتل‌ها و مهمانپذیرها استفاده کنند.

فرماندار سنندج انگیزه مسافران از سفر به استان کردستان را جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان خواند و با انتقاد بر ساخت‌وسازهای بی رویه و مدرن با سبک شهری در روستاها و بافت‌های تاریخی و طبیعی استان، بر حفظ این منابع تاکید کرد.

وی در رابطه با زیباسازی و نظافت شهر تاکید کرد و از ادارات مرتبط خواست در این رابطه دقت و فعالیت بیشتری کنند. همچنین از مسئولان شهرداری خواست نهایت همکاری را با مسافران ساکن در پارک‌ها داشته باشند.

زارعی، حمایت از صنایع دستی را یکی از بهترین و پردرآمدترین صنعت‌ها با درآمد مناسب و کمترین هزینه برای طبیعت و محیط زیست خواند و تاکید کرد: صنایع‌دستی باید با کیفیت بسیار بالا و نماد فرهنگ و اصالت کردستان و شهرستان سنندج باشد.

فرماندار اهمیت و جذابیت بازی‌های بومی محلی را برای مردم، جوانان و مسافران بسیار بالا دانست و بر حفظ و اجرای آنها در طول ایام سال تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.