به گزارش خبرنگار ایرنا، 33 اثر از 11 کاریکاتوریست کردستانی در این نمایشگاه که از امروز تا 20 مرداد ماه جاری در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: خرسندیم که فضای مطبوعات و رسانه های استان بسوی تخصصی شدن گام بر می دارد و برای سومین سال متوالی شاهد برپایی این چنین نمایشگاهی و توسط یک موسسه مطبوعاتی در استان هستیم.
جلال قلعه شاخانی اظهار داشت: هنر کارتون و کاریکاتور کردستان با بهره مندی از هنرمندان توانمند خود همواره در عرصه های ملی و بین المللی حرف های زیادی برای گفتن داشته و جای خوشحالی است که در مطبوعات استان نیز شاهد استفاده از ظرفیت های این هنر جهانی هستیم.
وی از مجموعه رسانه ای کورده واری خواست که این روند تخصصی را در عرصه کارتون و کاریکاتور مطبوعاتی ادامه دهد و در این راستا نیز به تربیت نیروی انسانی بپردازد.
رئیس خانه مطبوعات کردستان نیز در این مراسم از زحمات مجموعه رسانه ای کورده واری برای برپایی این نمایشگاه تقدیر کرد و افزود: امیدواریم روز به روز بر دامنه فعالیت های تخصصی در عرصه مطبوعات کردستان افزوده شود.
کاظم ایمان زاده تاکید کرد: تربیت نیروی انسانی توانمند، خبرنگاران و فعالان رسانه ای خبره در شاخه های مختلف رسانه ای از جمله نیازهای فضای مطبوعات و رسانه های کردستان بود و امیدواریم موسسه مطبوعاتی کورده واری بتواند در این مسیر تخصصی گام های مثبتی بردارد.
مسؤل واحد هنرهای تجسمی سازمان بسیج هنرمندان کردستان نیز در این مراسم گفت: برگزاری سه دوره نمایشگاه کارتون و کاریکاتور مطبوعاتی توسط موسسه کورده واری نوید بخش حرکت های بزرگتری در این عرصه است.
سعیده گلابی یادآور شد: سازمان بسیج هنرمندان همواره از فعالیت های هنری هنرمندان متعهد حمایت خواهد کرد و در همین راستا نیز در حوزه کارتون و کاریکاتور انجمنی تخصصی در این سازمان شکل گرفته است.
سومین نمایشگاه کارتون و کاریکاتور مطبوعاتی برای سومین سال متوالی توسط موسسه مطبوعاتی کورده واری و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات کردستان، سازمان بسیج هنرمندان، خانه کارتون و کاریکاتور و سازمان بسیج رسانه استان کردستان برپا شده و مخاطبان می توانند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.