به گزارش روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست کردستان، فریبا رضایی روز چهارشنبه اظهار داشت: این 2 کارگاه تولیدی دانه بندی شن و ماسه که بدون مجوز این اداره کل مشغول به فعالیت بودند به علت بی ‌توجهی به اخطاریه‌ های زیست محیطی و تخریب و آلایندگی طبیعت و محیط زیست تا اطلاع ثانوی و رفع آلودگی پلمپ شدند.
وی افزود: واحدهای مذکور به علت فعالیت غیرمجاز، ایجاد آلودگی و انتشار گرد و خاک، نشت مواد نفتی و سوختی و آلودگی خاک، ورود پساب مستقیم به داخل رودخانه و اقدام علیه بهداشت عمومی پلمپ شدند که نظارت بر رفع آلودگی توسط این واحدها نیز در حال پیگیری است.
رضایی با اشاره به اینکه تامین و رصد سلامتی و بهداشت عمومی مردم و کیفیت آب، خاک و هوای استان، یکی از اصلی ترین رسالت ها و اولویت های کاری این اداره است، تاکید کرد: این اداره ‌کل و ادارات تابعه شهرستانی، وظایف ذاتی خود را در چهارچوب قانون و مقررات دنبال کرده و پس از انقضای فرصت و بی ‌توجهی مسئولان کارگاه های مذکور، نسبت به پلمپ آن اقدام می کند.
مدیرکل محیط زیست کردستان از تلاش و پیگیری های مجموعه کارکنان معاونت نظارت و پایش، اداره حقوقی، ادارات تابعه شهرستان های مریوان و کامیاران و همکاری مطلوب مراجع قضایی استان در این زمینه قدردانی کرد.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.