فریدون یاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جایگاه ها در شهرهای سنندج و سقز و توسط بخش خصوصی بزودی احداث می شود.
وی با اشاره به اینکه 118 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در کردستان در زمینه توزیع سوخت فعالیت می کنند، افزود: این تعداد جایگاه ظرفیت خوبی برای سوخت رسانی به خودروها هستند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان به انجام بازرسی و بازدید های منظم از جایگاه های عرضه منطقه با حضور دیگر دستگاه های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اداره کل استاندارد و نیروی انتظامی خبر داد.
یاسمی اضافه کرد: این اقدامات در راستای تحقق حقوق شهروندی و ایجاد زمینه برای عرضه مطلوب و پایدار سوخت در جایگاه های منطقه است.
وی با اشاره به اینکه در سال 96، 2 هزار و 800 بازدید از جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی استان صورت گرفت، یادآور شد: عرضه مطلوب فرآورده های نفتی از نظر کمی و کیفی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و قاچاق فرآورده های نفتی و تحقق حقوق شهروندی از جمله مزایای اجرای این گشت ها و بازدیدهای دوره ای است.
یاسمی ظرفیت ذخیره سازی فرآورده های نفتی در تاسیسات منطقه را مطلوب دانست و گفت: عملیات تامین و توزیع فرآورده های نفتی در همه جایگاه های عرضه منطقه در حال انجام بوده و مشکلی در عرضه سوخت وجود ندارد.
66 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG کار توزیع سوخت را در کردستان انجام می دهند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.