حامد جولایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان توان خرید زمین ندارد، اظهار داشت: مجوز مذکور حدود چهار سال است گرفته شده اما هیچ ارگانی (شهرداری و راه و شهرسازی) زمین برای این منظور اختصاص نداده اند.
وی افزود: اگر ارگان هایی مانند راه و شهرسازی یا شهرداری و یا هر نهاد دیگری زمینی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار دهد عملیات ساخت سالن چند منظوره در محله نایسر بسرعت آغاز می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه به وجود 20 خانه ورزش روستایی در استان اشاره و اضافه کرد: به زودی 54 خانه ورزش روستایی جدید در استان به وسایل و امکانات ورزشی تجهیز و آماده بهره برداری خواهند شد.
جولایی از تلاش برای جذب و حمایت بخش خصوصی از ورزش استان نیز خبر داد و یادآور شد: تیم های در رشته کاراته و فوتبال بانوان با حمایت بخش خصوصی در لیگ برتر کشور حضور دارند که امیدواریم در چند رشته دیگر نیز بتوانیم با حمایت این بخش تیم در مسابقات لیگ کشوری داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه امسال حدود 15 رقابت ورزشی کشوری به میزبانی کردستان برگزار می شود، تاکید کرد: مسابقات جودو، تکواندو، وزنه برداری، بسکتبال سه نفره، زورخانه و دو صحرانوردی امسال به میزبانی شهرهای استان کردستان برگزار خواهد شد.
بیش از 62 هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در رشته ها و رده های مختلف سنی استان کردستان مشغول به فعالیت هستند و 40 هزار نفر نیز ورزشکار غیر سازمان یافته نیز فعالیت ورزشی دارند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.