آرش رخزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این عملیات بیش از 10 معبر از خیابان های حادثه خیز سطح منطقه یک سنندج با نرده گذاری رفع خطر شدند.
وی تاکید کرد: در این معابر احتمال بروز حوادثی نظیر سقوط کودکان و وسایل نقلیه وجود داشت لذا برای جلوگیری از این حوادث 700 متر نرده گذاری اجرا شد.
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج افزود: پارک درون محله ای بلوار کردستان، کوچه ئاسو واقع در خیابان سلیمان خاطر در سه نقطه، کوچه آرش در این خیابان، محله قطارچیان، انتهای بلوار کردستان، کوچه تکیه شهرک بعثت، خیابان 16 متری و اداره راه از جمله معابری است که عملیات رفع خطر در آنها انجام شد.
وی یادآور شد: در راستای جلوگیری از بروز حوادث و ایمن سازی معابر، محلات حادثه خیز شناسایی شده و به ترتیب عملیات نرده گذاری آنها انجام خواهد شد.
رخزادی با اشاره به انجام اقدامات لازم برای هدایت آب های سطحی در برخی مناطق گفت: عملیات بازسازی جداول نهرهای هدایت آب های سطحی که در برخی محلات دچار تخریب شده بود نیز در حال انجام است.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با جمعیتی در حدود 500 هزار نفر با سه منطقه شهرداری، یک ناحیه شهری و سه ناحیه منفصل شهری اداره می شود.
/9102/7348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.