به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که از مقابل ستاد فرماندهی سپاه تا میدان اتحاد برگزار شد فرماندار، امام جمعه و مسئولان اجرایی شهرستان قروه نیز حضور داشتند.
شرکت کنندگان در این آیین در حالیکه پیکرهای شهیدان زارعی، عبدی و حضرتی را بر دوش داشتند با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر منافق، ضمن محکومیت این عملیات تروریستی و ناجوانمردانه، وفاداری خود به آرمان های انقلاب و شهدا را اعلام کردند.
فرماندار قروه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی اظهار داشت: چنین اقداماتی تاثیری در اراده آهنین مردم ایران در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نخواهد داشت.
موحد امان اللهی افزود: قطعا سپاه و سایر نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان، قدرتمندانه پاسخ دندان شکنی به این اقدام تروریستی خواهند داد و انتقام خون شهدا را از تروریست ها می گیرند.
وی خون این شهدا را ضامن ثبات امنیت پایدار کشور دانست و یادآور شد: ما نیز باید پیرو آرمان های امام و شهدا باشیم و با تعامل و همدلی تلاش خود را برای پیشرفت کشور به کار گیریم.
پس از آیین تشییع، شهید زارعی در گلزار شهدا قروه به خاک سپرده شد و پیکر مطهر شهیدان حضرتی و عبدی برای تدفین و خاکسپاری به روستاهای نارنجک و قزلجه انتقال داده شدند.
به گزارش ایرنا، در درگیری مسلحانه بامداد شنبه در مرزهای شهرستان مریوان بین گروه های تروریستی و معاند با نیروهای نظامی کشورمان، 11 نفر شهید و هشت نفر نیز زخمی شدند.
10 نفر از شهدا پاسدار پایوار و بسیجی و یک نفر نیز پاسدار وظیفه است، هفت شهید اهل مریوان، یک شهید سنندجی و سه شهید نیز اهل شهرستان قروه هستند.
این پایگاه که در منطقه ای صعب العبور واقع شده بامداد امروز توسط اعضای گروهک تروریستی هدف حمله قرار گرفت و بر اثر شلیک گلوله، انبار مهمات آن منفجر شد، بیشتر نیروهای نظامی در اثر برخورد ترکش مواد منفجره انبار مهمات به شهادت رسیدند.
قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.
7355/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.