جعفر توان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اینکه رتبه اول جذب تسهیلات اشتغالزایی در بخش طرح فراگیر و پایدار روستایی را داریم، اظهار داشت: با تلاش اعضای کارگروه اشتغال توانسته ایم بیش از تعهدات تسهیلات جذب و به طرح های مصوب پرداخت کنیم.
وی رویکرد دولت تدبیر و امید را خدمت رسانی مطلوب و در خور شان به روستاییان با هدف تثبیت شغل و جلوگیری از مهاجرت به شهرها اعلام کرد و افزود: از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای تحقق این موضوع استفاده خواهیم کرد.
توان تاکید کرد: از مجموع طرح های مصوب کارگروه اشتغال شهرستان، 148 طرح با اعتبار 153 میلیارد و 340 میلیون ریال از محل طرح های اشتغال فراگیر و پایدار روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.
فرماندار دیواندره یادآور شد: از مجموع تسهیلات پرداختی در راستای توسعه پایدار روستاها 100 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات به 135 طرح اشتغال پایدار روستایی پرداخت شد.
وی به تسهیلات پرداخت شده در بخش اشتغال فراگیر نیز اشاره کرد و گفت: برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در شهرستان به 13 طرح اشتغال فراگیر نیز مبلغ 53 میلیارد و 250 میلیون ریال پرداخت شده است.
توان، شهرستان دیواندره را دارای ظرفیت و پتانسیل لازم برای اجرای طرح های اشتغالزایی و اعطای تسهیلات در بخش های مختلف دانست و افزود: این تسهیلات در بخش های کشاورزی، دامپروری، صنعت و گردشگری پرداخت می شود.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در 85 کیلومتری جنوب غربی شهر سنندج قرار دارد.
7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.