حسین فیروزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ساعات کار ادارات و دستگاه های دولتی، بانک ها، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی را از 23 تیر ماه جاری از ساعت 6:30 صبح تا 13:30 بعداز ظهر اعلام کرد.
وی با بیان اینکه ساعت کاری روزهای پنجشنبه از ساعت 6:30 تا 12:45 ظهر است، اظهار داشت: در زمان اجرای این بخشنامه، دستگاه های اجرایی، خدمات رسانی به مردم و صرفه جویی در مصرف برق را در اولویت کاری خود قرار دهند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان تاکید کرد: اعضای دبیرخانه کارگروه اشتغال، بانک های عامل پرداخت کننده تسهیلات اشتغالزا و میز کار اشتغال در دستگاه های اجرایی از این تغییر ساعت مستثنی هستند و طبق روال عادی یعنی از ساعت 7 و 30 تا 14 و 30 فعال خواهند بود.
فیروزی از مدیران ادارات خواست ضمن تلاش برای حداکثر صرفه جویی در مصرف برق و خاموش کردن سیستم های برقی غیر ضرور و استفاده از دستگاه های مولد برق با هماهنگی شرکت توزیع برق استان، در خصوص اجرای این مصوبه برنامه ریزی کنند.
به گزارش ایرنا، با توجه به تداوم گرما طی چند روز گذشته، مصرف برق مشترکان کردستان به رقم 445 مگاوات رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 10 درصد بیشتر است.
شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان دارای 628 هزار مشترک است که حدود 85 درصد مشترکان را انشعاب های خانگی تشکیل می دهند.
ضریب نفوذ برق در بخش شهری و روستایی کردستان 100 درصد است و تمام روستاهای زیر 10 خانوار هم از نعمت برق برخوردار هستند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.