رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان سهم 45 درصدی بخش کشاورزی از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ناکافی دانست و افزود: انتظارات و پتانسیل بخش کشاورزی بیشتر از میزان ذکر شده است.

به گزارش ایلنا، خالد جعفری در جلسه بررسی روند پرداختی ها از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی افزود: تا کنون سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان 2253 طرح به مبلغ 262 میلیارد تومان به اداره کار به منظور دریافت تسهیلات معرفی کرده است.

وی اظهار داشت: در این راستا بانک کشاورزی با 176 طرح به مبلغ 19 میلیارد تومان پیشتاز پرداختی ها است.

جعفری ادامه داد: بانک توسعه تعاون با 50 طرح به مبلغ 2 میلیاردو 764 میلیون تومان، پست بانک با  61 طرح به مبلغ 6 میلیاردو 500 میلیون تومان و صندوق کار آفرینی امید با 108طرح به مبلغ 2 میلیاردو 812 میلیون تومان با ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی با بیان اینکه تا کنون31 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در سطح شهرستان های استان پرداخت شده است، گفت: شهرستان دیواندره با مبلغ پرداختی 6 میلیارد و 811 میلیون تومان در رتبه نخست پرداختی ها قرار دارد.

جعفری، میزان اعتبارات پرداخت شده از محل اشتغال پایدار روستایی در بخش کشاورزی به سرمایه گذاران 53 درصد اعلام کرد و افزود: به لحاظ میزان پرداختی های ما نسبت به دیگر استان ها وضعیت مطلوبتری داریم اما برای رسیدن به جایگاه حقیقی نیز فاصله و شکاف وجود دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان با بیان اینکه تا کنون طرح های کوچک مقیاس و با اعتبارات کم پرداخت شده است، افزود: در یکی دو هفته اخیر طرح های بزرگ با میزان اعتبارات بالا در مرحله پرداخت قرار گرفته و میزان پرداختی ها در آینده نزدیک سیر صعودی خواهد گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سهم 45 درصدی بخش کشاورزی از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ناکافی دانست و افزود: انتظارات و پتانسیل بخش کشاورزی بیشتر از این میزان است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.