به گزارش ایرنا، نزدیک 30 دقیقه بامداد چهارشنبه یک دستگاه تانکر حمل سوخت با اتوبوس مسافربری در کمربندی دکتر حسینی سنندج برخورد کرد که در این حادثه 11نفر از مسافران اتوبوس جان خود را از دست داده و هفت نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
تاکنون جسد 9 تن از جان باختگان این حادثه شناسایی شده اند که هفت جسد به خانواده هایشان تحویل داده شده و جنازه انان در شهرستانهای سنندج و بیجار تشییع شده است.
جنازه 2 تن از این افراد امروز با حضور فرماندار و رئیس شورای شهر سنندج و برخی از مسئولان استانی در بهشت محمدیه شهر تشییع شد و جسد 2 جانباخته دیگر نیز به روستای دادانه از توابع این شهرستان منتقل شد.
بنابراین گزارش جنازه سه تن دیگر که اهل شهرستان بیجار بودند نیز شب گذشته تشییع و در بهشت محمدی آن شهر به خاک سپرده شده است.
به گزارش ایرنا، روز گذشته رییس جمهوری در پیامی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های جان‌ باختگان حادثه تلخ و تأسفبار در ترمینال مسافربری سنندج از مسئولان استان کردستان خواست نسبت به بررسی دقیق علت وقوع این حادثه و رسیدگی به خانواده‌های داغدیده و تسکین آلام اقدام کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی نیز جان باختن شماری از هموطنان در حادثه تصادف تانکر سوخت با اتوبوس مسافربری در شهر سنندج را به مردم استان کردستان تسلیت گفت و استاندار کردستان به دلیل وقوع این حادثه ناگوار، سه روز عزای عمومی در این استان اعلام کرد.
سنندج با 500 هزار نفر جمعیت مرکز استان کردستان است.
3034/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.