رضا میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در دقایق اولیه حادثه آتش سوزی اتوبوس مسافربری سنندج - تهران برخی افراد حالت اعتراضی به خود گرفتند اظهار داشت: با وجود سنگ پرانی و آتش زدن خودروی انتظامی از سوی معترضان کسی از آنان دستگیر نشده است.
وی اضافه کرد: معترضان عده ای کمی از جوانان بودند که با مشاهده حادثه دلخراش آتش گرفتن اتوبوس مسافربری در اثر برخورد با تانکر حامل سوخت، احساساتی شده و اقدام به سنگ پرانی به نیروهای امدادی و انتظامی کردند.
میرزایی گفت: این اعتراضات در همان دقایق اولیه توسط خود مردم حاضر در محل سریعا کنترل شد و امدادگران امدادرسانی را به مصدومان ادامه دادند.
به گزارش ایرنا ساعت 30 دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه)، یکدستگاه تانکر حمل سوخت با یکدستگاه اتوبوس مسافربری در کمربندی دکتر حسینی سنندج برخورد کرد که در این حادثه 11 نفر از مسافران اتوبوس جان خود را از دست داده و هفت نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
رییس جمهوری در پیامی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه تلخ و تأسف‌بار در ترمینال مسافربری سنندج از مسئولان استان کردستان خواست نسبت به بررسی دقیق علت وقوع این حادثه و رسیدگی به خانواده‌های داغدیده و تسکین آلام اقدام کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی نیز جانباختن شماری از هموطنان در حادثه تصادف تانکر سوخت با اتوبوس مسافربری در شهر سنندج را به مردم استان کردستان تسلیت گفت و استاندار کردستان به دلیل وقوع این حادثه ناگوار، سه روز عزای عمومی در این استان اعلام کرد.
سنندج با 500 هزار نفر جمعیت مرکز استان کردستان است.
3034/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.