به گزارش ایرنا، در مطلب ارسالی روز دوشنبه روابط عمومی استانداری کردستان به رسانه ها در خصوص ارتباط بهمن مرادنیا با شرکت فجر اعتبار آمده است: استاندار کردستان در این شرکت فقط سهامدار است و بر اساس مستندات موجود و آرشیو روزنامه های رسمی کشور، هیچگونه مسئولیت رسمی به عنوان مدیرعامل یا عضو هیات مدیره در این شرکت ندارد.
87 درصد شرکت فجر اعتبار، دولتی و وابسته به صنایع شیر ایران و وزارت جهاد کشاورزی است و اینکه این شرکت از ارز دولتی استفاده کند چیزی غیر معمول نیست، ارز دولتی برای واردات کالاهای اساسی در اختیار شرکت ها قرار گرفته و ماهیت شرکت فجر اعتبار نیز انجام واردات کالاهای اساسی و استراتژیکی (خوراک دام و طیور) است.
مرادنیا پیش از اینکه به سمت استانداری کردستان منصوب شود به عنوان یکی از تاجران موفق کشور در زمینه واردات و توزیع عادلانه خوراک دام و طیور فعالیت داشته است لذا عده ای با سوء استفاده از این مساله و با توجه به شفاف سازی دولت در بحث پرداخت ارز به شرکت های دولتی، قصد تخریب استاندار کردستان و در واقع دولت را دارند.
در بخش دیگری از این مطلب به تلاش های استاندار کردستان در راستای توسعه استان از زمان تصدی این سمت تاکنون اشاره شده و آمده است: مرادنیا تاکنون بیش از 100 جلسه با معاونین رئیس جمهور، وزرا، معاونان وزرا و روسای سازمان های بزرگ کشوری داشته که افزایش سهم آب استان، توسعه راه ها، برنامه ریزی برای ایجاد زنجیره فولاد، زمینه سازی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و تحرک در بخش کشاورزی و گردشگری از جمله نتایج این رایزنی ها است.
مرادنیا قبلا نماینده مجلس بوده و اشرافیت کافی و وافی بر اصل تفکیک قوا دارد ضمنا در خصوص انتخاب مدیران حتما با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی مشورت لازم انجام می شود گواه این ادعا اینکه انتصاب مدیران اجرایی در کردستان از یک جریان و جناح خاص نبوده است.
هم افزایی و تعامل نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با مسئولان اجرایی در راستای توسعه قابل تقدیر است البته بحث تفکیک قوا در نظام اسلامی به خوبی تعریف و رعایت شده و در چنین شرایطی نمایندگان باید به مسئولان و مدیران استانی کمک کنند هر چند وجود ضعف در برخی بخش های مدیریتی غیرقابل انکار است که بر این اساس استاندار کردستان مصمم به ترمیم کابینه استانی است.
نباید زمینه واگرایی و اختلاف در رده های مختلف مدیریتی و تخریب شخص استاندار را به عنوان مسئولی بومی فراهم کنیم و اگر ضعفی در سیستم ارتباطی دولت در استان وجود دارد نباید آن را متوجه یک نفر دانست بلکه این موضوع به همه طرف ها بر می گردد.
همه مسئولان در هر جایگاهی باید از خود این پرسش را داشته باشند که آیا به تمام وظایف خود در راستای توسعه استان کردستان عمل کرده اند؟
تلاش و مبارزه همه مسئولان دلسوز باید در جهت توسعه و پیشرفت کردستان باشد لذا شایسته نیست استاندار را به بهانه های غیر واقعی تخریب و در روند توسعه استان مشکل ایجاد کرد.
توسعه استان کردستان مستلزم وجود هم افزایی و تعامل بین نمایندگان مردم در مجلس، مدیران و مسئولان اجرایی و اقشار مختلف مردم است و ضروری است تلاش ها با هدف ایجاد امید و نشاط در جامعه و رفع مشکلات جوانان انجام شود چرا که دشمنان ایران اسلامی خیز بلندی برای ضربه زدن به کشورمان بویژه در حوزه اقتصادی برداشته اند.
منبع: روابط عمومی استانداری کردستان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.