رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: برای ارتقای سطح تولید و افزایش اشتغال در استان تجدیدنظر در برخی رویه‌ها و تسهیل‌گری در پرداخت تسهیلات نیز می‌تواند واحد تولیدی را سرپا نگه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دره‌وزمی امروز شنبه در جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه گفت: طبق نام‌گذاری سال مبنی بر حمایت از تولید و کالای ایرانی هیچ مساله‌ای مهم‌تر از به عینیت رساندن این مهم نیست.

وی اظهار داشت: اعمال تحریم‌ها بر پهنه سیاسی و اقتصادی کشور نیز واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان را از فشار ها مصون نداشته، بر همین اساس حمایت از تولید داخلی از سوی تمامی دستگاه‌های اجرایی برای به حداقل رساندن خسارت‌ها نیاز و بلکه ضروری است.

دره وزمی، جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های دولتی را مانع تحقق شعار سال دانست و افزود: با صرف شعار نیز جامه عمل پوشاندن به این امر مهم ممکن نیست بلکه بایستی با مدیریت صحیح بر واحدهای تولیدی و بهره‌گیری از روش‌های علمی قیمت تمام شده محصول را با بالاترین کیفیت کاهش دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: برای ارتقای سطح تولید و افزایش اشتغال در استان تجدیدنظر در برخی رویه‌ها و تسهیل‌گری در پرداخت تسهیلات نیز می‌تواند واحد تولیدی را سرپا نگه دارد.

دره‌وزمی با بیان اینکه برخی هنوز شرایط فعلی کشور را درک نکرده‌اند، تصریح کرد: چنانچه مشکل واحد تولیدی در استان قابل حل شدن بود، همه برای مرتفع کردن کاستی اقدام می‌کنند، در غیر این صورت پیگیری در سطح ملی و کلان در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: هیچ دستگاهی حق تعطیلی واحد تولیدی را ندارد، چراکه به فعلیت رساندن تولید و اشتغال هدف غایی تمامی فعالان اقتصادی و تولید کنندگان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.