به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری سنندج، امیر جمشیدنژاد روز شنبه اظهار داشت: در راستای تعیین کرایه آژانس های مسافربری و باری قبل از سال جلساتی با نمایندگان آژانس ها برگزار و پس از بررسی نرخ های پیشنهادی، کرایه جدید تهیه و جهت تصویب تقدیم شورای اسلامی شهر شد.
وی با بیان اینکه در جلسات شورای شهر تمام نرخ ها بررسی و پس از تصویب جهت تایید به فرمانداری ارسال شد، افزود: از امروز نرخ های جدید در سال جاری اعلام و به آژانس های مسافربری و باری برای اجرا ابلاغ شده است.
سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج تاکید کرد: سال گذشته نرخ های کرایه آژانس ها افزایشی نداشت ولی نرخ های امسال نسبت به سال 95 10 تا 15 درصد افزایش داشته است.
جمشیدانژاد با بیان اینکه هم اکنون 211 آژانس تاکسی تلفنی، وانت تلفنی و پیک موتوری با 1650 خودرو در سطح شهر فعال است، یادآور شد: شهروندان می توانند هر گونه انتقاد و یا پیشنهادی در خصوص نحوه عملکرد آژانس ها و یا افزایش نرخ کرایه را از طریق سامانه پیامکی 100002040 با ما در میان بگذارند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر 110 آژانس تاکسی تلفنی آقایان با 1200 خودرو، 15 تاکسی تلفنی بانوان با 50 خودرو، 58 آژانس وانت تلفنی با 400 دستگاه وانت و 28 آژانس پیک موتوری با 200 دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر سنندج آماده خدمات رسانی به شهروندان است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.