وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش خصوصی خواست به حوزه سلامت و سرمایه‌گذاری در این حوزه ورود کند.

به گزارش ایلنا،‌ سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در جریان افتتاح بیمارستان رازی بانه با بیان اینکه ایجاد بیماستان سوم در شهرستان بانه ضروری است، گفت: سرمایه‌‌‌‌گذاری در این منطق با توجه به همجواری با اقلیم کردستان عراق سودآور و دارای توجیه اقتصادی است و باید در این راستا از توانمندی بخش خصوصی بهره بگیریم.

وی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را آماده هر نوع همکاری با بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت‌های سلامت در شهرستان‌های مرزی دانست و اظهار داشت: نماینده عالی دولت و دیگر مسئولان استانی نیز از حضور بخش خصوصی استقبال می‌کنند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در چند سال گذشته سیمای شهر بانه از هر حیث متحول شده است، خواستار حضور همه ایرانی‌های توانمند برای سرمایه‌گذاری در موضوع سلامت شد.

قاضی‌زاده هاشمی به روزهای سخت پیشروی کشور و ضرورت مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و تصریح کرد: هدف دشمن خسته کردن مردم و ایجاد نارضایتی در میان آنان است، بر همین اساس لازم است همه توان خود را برای عبور از این مرحله بکار بگیریم.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها می‌تواند بر همه بخش‌ها تاثیر بگذارد و ما نیز همه تلاش خود را صرف خواهیم کرد تا حوزه درمان، غذا و تجهیزات پزشکی دچار کمبود و مشکل نشود، تصریح کرد: شرط گذار از این مرحله همانند سالیان گذشته حفظ وحدت، انسجام، شناخت دشمن و تبعیت از فرامین رهبر عالیقدر انقلاب است.

وزیر بهداشت دامن زدن به توقعات بیجا از طرف رسانه‌های داخلی و خارجی و ایجاد مطالبه‌گری را به زیان کشور ارزیابی و خاطرنشان کرد: روزهای پیش‌رو، روزهایی نیست که ما به خود فکر کنیم، بلکه باید اولویت همه ما تامین منافع ملی و گذر از مقطع کنونی با کمترین آسیب و هزینه باشد.

قاضی‌زاده هاشمی انقلابی بودن را تنها در خدمت به مردم و شاد کردن دل آنان توصیف کرد و ابراز داشت: هر کسی در هر پست و جایگاهی که قرار دارد باید به نحوی عمل کند که مردم احساس کنند با همه وجود به آنان خدمت می‌شود.

وی با ذکر این نکته که مردم ممکن است بسیاری از کمبودها را بپذیرند اما کمبود در حوزه بهداشت و سلامت قابل قبول نیست، بیان کرد: بیمارستان رازی بانه متاسفانه بعد از گذشت ۲۵ سال به بهره‌برداری رسید، اما خوشبختانه در دولت‌‌های روحانی به ثمر نشست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه این بیمارستان در شان مردم نجیب و بزرگوار بانه است،‌ یادآور شد: سعی خواهیم کرد هر نوع کاستی موجود از جمله متخصصان مورد نیاز آن را تامین کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: امیدوارم بیمارستان سقز نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد و یکی از آرزوهای دیرینه مردم آن شهرستان نیز محقق شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.