به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین محمدی روز پنجشنبه در سفر به مریوان و دیدار با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی و امام جمعه مریوان اظهار داشت: استفاده از انشعابات غیرمجاز به لحاظ شرعی هم ایراد دارد لذا از ماموستایان می خواهیم با توجه به جایگاه و نقش اثرگذاری که میان مردم دارند، قبح این مساله را برای مردم شفاف سازی کنند.
وی با اشاره به اینکه نیازها در حوزه آب و فاضلاب بسیار و امکانات محدود است، افزود: با این وجود تلاش کرده ایم خللی در تامین آبرسانی و ساماندهی فاضلاب در شهرهای استان از جمله مریوان پیش نیاید.
محمدی با یادآوری متمرکز شدن حوزه اتفاقات و فعالیت شبانه روزی این مرکز به کاهش زمان رفع اتفاقات اشاره کرد و یادآور شد: در نقاط حاشیه شهر مریوان معضلاتی وجود دارد اما بدنبال ایجاد زیرساخت برای رفع نیازهای این مناطق هستیم.
وی تاکید کرد: کار تامین بلند مدت آب شرب شهر مریوان از محل سد گاران در دست انجام است که در سال جاری خط انتقال این سامانه راه اندازی و سال آینده نیز کار احداث تصفیه خانه آب آغاز می شود.
وی اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت این شهر کار ارتقای تصفیه خانه فاضلاب هم، برای جمع آوری و تصفیه فاضلاب به میزان دو برابر جمعیت فعلی در حال انجام است که سال آینده به اتمام خواهد رسید.
ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار با تاکید بر رسالت سنگین آبفا گفت: رعایت صرفه جویی در آب، وظیفه مردم است و البته ماموستایان و علمای دینی هم باید نسبت به زشتی اسراف مردم را آگاه کنند چرا که مصرف بی رویه موجب تضییع حق دیگران می شود.
ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان هم ضمن تقدیر از تلاش های آبفای شهری کردستان تاکید کرد: آرامشی که در حوزه تامین آب در این شهر وجود دارد ناشی از خدمات پرسنل این شرکت است.
ماموستا ملاعثمان کریمی مدیر مرکز بزرگ اسلامی شهر مریوان هم با بیان اینکه گلایه ها و شکایات مردم از آبفا کاهش یافته است خواستار استمرار این روند شد.
در پایان این جلسه مدیرعامل آبفا کردستان با اهدای لوح های تقدیر از نماینده مردم مریوان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی و امام جمعه مریوان به جهت تلاش در راستای دعوت مردم به صرفه جویی و مدیریت مصرف آب تقدیر کرد.
محمدحسین محمدی مدیرعامل به همراه نادر قصیری معاون مهندسی و توسعه، لادن مکتوبی معاون خدمات مشترکین و درآمد، محمدی مدیر حراست و شریفی مدیر روابط عمومی روز پنجشنبه به شهرستان مریوان سفر کردند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.