معاون‌حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان گزارشی از خدمات این نهاد در زمینهٔ کمک به ازدواج مددجویان در سال ۹۶ ارائه داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد کاظمی با بیان اینکه کمک به ازدواج فرزندان مددجویان یکی از برنامه‌های حمایتی این نهاد است، گفت: سال گذشته دو هزار و ۵۰۰ مورد کمک‌هزینه خرید جهیزیه و ازدواج به دختران و پسران خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد این استان پرداخت شد.
  وی با بیان اینکه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای این تعداد کمک‌ هزینه ازدواج پرداخت‌ شده است، افزود: برای دختران دو میلیون تومان و برای پسران خانوارهای تحت حمایت یک‌میلیون تومان به‌صورت بلاعوض پرداخت‌شده است.
کاظمی گفت: کمک به تحکیم و حفظ نهاد خانواده یکی از اهداف و رسالت‌های کمیته امداد است که از طریق کمک به ازدواج جوانان نیازمند و همچنین ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مشاوره پیش از ازدواج باهدف ازدواج آگاهانه و جلوگیری از طلاق با همکاری مراکز مشاوره طرف قرارداد این نهاد یکی دیگر از خدمات کمیته امداد برای زوجین است، ادامه داد: شرکت در جلسات مشاوره و راهنمایی قبل از پرداخت جهیزیه برای همه زوجین باید صورت گیرد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.