محسن ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تیم هشت نفره منتخب دوچرخه سواران بیجاری با شعار مدیریت مصرف برق و برای شرکت در مسابقات کراس کانتری استان که روزهای 14 و 15 تیر ماه جاری در مریوان برگزار می شود، اعزام شدند.
وی افزود: این سری از مسابقات در کلاس کراس کانتری از سطح بالایی برخودار است و با توجه به تمرینات فشرده تیم دوچرخه سواری کوهستان بیجار و آمادگی عالی رکاب زنان، امیدواریم موفقیت های چشمگیری در این دوره داشته باشیم.
ابراهیمی با اشاره به ظرفیت ها و زیر ساخت های طبیعی شهرستان بیجار برای توسعه این رشته ورزشی تاکید کرد: بیجار از پتانسیل ها و زیر ساخت های طبیعی مناسبی برای ورزش مفرح دوچرخه سواری برخوردار است و ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی را نیز دارد.
وی از کمبود تجهیزات و امکانات این رشته پرطرفدار نیز خبر داد و یادآور شد: جوانان و نوجوانان بیجاری استعداد خوبی در این رشته دارند که در صورت حمایت می توانند افتخارات زیادی برای استان کردستان و کشور در مسابقات ملی و برون مرزی کسب کنند.
مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری قهرمانی استان کردستان در ماده کراس کانتری روزهای 14 و 15 تیر ماه جاری به میزبانی شهر مرزی مریوان برگزار می شود.
شهرستان بیجار با 89 هزار نفر جمعیت در 145 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7350/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.