عیسی رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این تعداد مهمان در قالب 726 خانوار بودند، اظهار داشت: در راستای پذیرس و اسکان مهمانان تابستانی در استان، 130 مدرسه با 990 کلاس تجهیز و آماده سازی شد.
وی افزود: از این تعداد کلاس، 190 اتاق به صورت ویژه، 650 اتاق از نوع الف و 150 اتاق نیز از نوع ب برای اسکان فرهنگیان و مهمانان تابستانی در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: در مراکز اسکان سطح ویژه فرش، تلویزیون، تخت، یخچال وسایل سرمایشی و گرمایشی، پتو و بالش با حمام و آشپزخانه مشترک در نظر گرفته شده است.
رحیمی با بیان اینکه امسال برای پذیرش و خدمت رسانی به مهمانان فرهنگی در ایام تابستان 16 مرکز پذیرش در سطح استان آماده شده است، گفت: این مراکز از ساعت 8 صبح تا 24 باز و آماده پاسخگوی به فرهنگیان و مسافران تابستانی هستند.
وی تعداد عوامل اجرایی استان برای ارائه خدمات به مهمانان فصل تابستان را 400 نفر اعلام کرد و یادآور شد: زمان اسکان مهمانان تابستانی تا 15 شهریور ماه است.
آموزش و پرورش کردستان تابستان سال گذشته با 122 مدرسه، 967 کلاس درس و 407 نفر عوامل اجرایی به مهمانان و مسافران تابستانی خدمات رسانی کرد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.