به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود الله مرادی روز پنجشنبه در نشست خبری اظهار داشت: حفظ نظام اسلامی بستگی به اقتصاد و فرهنگ شکوفا و توان نیروی نظامی مقتدر دارد.
وی افزود: از مهمترین معروف ها، شکوفایی کسب و کار و اشتغال در جامعه و ممانعت از شکل گیری بازارهای کاذب است چرا که وجود چنین بازارهایی به اقتصاد کشور ضربه می زند.
الله مرادی از تلاش های دولت در حوزه اقتصادی تقدیر کرد و یادآور شد: هر چند مشکلات زیادی در این بخش وجود دارد اما باید از مجموعه دولت در راستای رفع مشکلات اقتصادی حمایت کنیم.
وی با بیان اینکه امروز جنگ اصلی دشمن با نظام اسلامی در حوزه اقتصاد است، تاکید کرد: باید با وحدت و همدلی از بحران های اقتصادی موجود عبور کنیم.
وی تلاش دشمنان را اخلال در اقتصاد کشور دانست و گفت: آنها می خواهند با ایجاد توقعات بی جا در میان قشرهای مختلف جامعه در راستای براندازی نظام اسلامی گام بردارند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: تنها کشوری که در مقابل فشارهای مستکبران سر خم نکرده، ایران اسلامی است بنابراین باید با اتکا به اقتصاد داخلی و رونق تولید و صادرات به شکوفایی کسب و کار کشور کمک کنیم.
الله مرادی از برخی مسئولان استان به دلیل کم کاری در حمایت از تولید داخلی انتقاد کرد و افزود: مسئولان باید برای بهتر شدن وضعیت تولید و اشتغال استان تمام تلاش خود را بکار گیرند.
وی به برگزاری همایشی در راستای فضاسازی فرهنگی برای تشویق و حمایت از کالای ایرانی در 12 تیرماه امسال در سنندج خبر داد و یادآور شد: تا پایان تیر ماه جاری این همایش در تمام شهرهای استان نیز برگزار می شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین همایش هایی حمایت مردم از کالای ایرانی است، اضافه کرد: رونق تولید و صنعت کشور موجب رشد و شکوفایی اقتصادی، رفع بیکاری و ممانعت از به هم پاشیدگی خانواده ها می شود.
الله مرادی خواستار تلاش رسانه ها در شناسایی موانع رونق تولید و اشتغال استان شد و تاکید کرد: همگی وظیفه داریم در جهت رفع مشکلات تولید اقتصاد استان و کشور تلاش کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جنگ آمریکا با کشورمان عقیدتی و ایدئولوژیکی است، گفت: از آنجایی که مردم ایران دست آمریکایی ها و استکبار را بعد از انقلاب از کشورمان کوتاه کردند آنها بدنبال ضربه زدن به نظام برای جبران شکست هایشان هستند.
الله مرادی در ادامه به بحث عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: حجاب و عفاف نیاز به تذکر ندارد چون یک دستور الهی است و بانوان ایرانی خود واقف به این مساله هستند ضمن اینکه فرهنگ مردم کردستان نشان از توجه آنان به این موضوع دارد.
وی از برگزاری مراسم روز ملی عفاف و حجاب در 21 تیرماه در سطح استان و شهرستان ها خبر داد و افزود: با هماهنگی دستگاه های مسئول، برنامه هایی را در جهت گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در این روز برگزار می کنیم.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.