به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مهدی طهماسبی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت روز قوه قضاییه و سالگرد شهادت آیت الله بهشتی اظهار داشت: نمی توانیم ادعا کنیم قوه قضاییه مشکلی ندارد و نقدی بر آن وارد نیست اما برخی این قوه را با دستگاه ها قضایی دیگر کشورها مقایسه می کنند.
وی افزود: آیا در دیگر کشورها هم میزان ورودی پرونده های قضایی سالیانه 16 میلیون فقره است که بتوان دستگاه قضایی خودمان را با این حجم مراجعه و پرونده را با آن کشورها مقایسه کرد.
حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به اینکه شهید بهشتی آنقدر مظلوم بود که امام (ره) نیز نتوانستند از او دفاع کند، تاکید کرد: انواع تهمت ها و شایعه ها علیه این شهید بزرگ در آن زمان منتشر شد.
معاون فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی سنندج یادآور شد: امروز هم دشمنان بشدت مشغول هستند و بیکار نمی نشینند.
بسیاری از کارکنان و مسئولان دستگاه های اجرایی استان کردستان در این آیین که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه در مسجد جامع برگزار شد، حضور داشتند.
جمعی از کارکنان دادگستری استان کردستان بعد از این مراسم با حضور در مزار شهدای سنندج با غبارروبی و نثار فاتحه به شهدای والاقمام ادای احترام کردند.
از یکم تا هفتم تیر ماه به مناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.