بیژن ذوالفقارنسب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از 2 بازی گذشته تیم ملی می توان دریافت که بازیکنان ما مصمم و پرانرژی هستند و همین عامل، امیدواری ما برای کسب نتیجه (برد) مقابل پرتغال را بیشتر می کند.
وی سازماندهی درست را در پیروزی تیم ملی ایران مقابل پرتغال موثر دانست و افزود: البته باید این واقعیت را نیز پذیرفت که توانایی و قابلیت های بازیکنان پرتغال بسیار بالاست و ما امشب بازی سختی پیش رو داریم.
ذوالفقارنسب با اشاره به اینکه بازی ایران با پرتغال در مقایسه با اسپانیا متفاوت است، یادآور شد: در بازی امشب به پیروزی نیاز داریم و نتیجه تساوی نیز کمکی به صعود ما از گروه نخواهد کرد.
مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 1998 فرانسه تاکید کرد: در رقابت با پرتغال در درجه اول باید گل نخوریم چرا که دریافت گل، کار ما را دشوار می کند ضمن اینکه حتما باید به فکر راهکاری برای گل زدن و نتیجه گرفتن هم باشیم.
این پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بسیاری از کارشناسان خارجی، پیروزی تیم پرتغال در بازی امشب را محتمل می دانند اما در فوتبال یک سری قوانین نانوشته هست که نباید از آن چشم پوشی کرد و آن هم جسارت و از خودگذشتگی است.
به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران چهارشنبه شب در دومین دیدار خود در جام جهانی 2018 روسیه در شهر کازان برابر اسپانیا قهرمان سال 2010 جهان و فاتح یورو 2008 و 2012 قرار گرفت و با وجود نمایشی ماندگار، نتیجه را با یک گل واگذار کرد.
پیش از این، ملی پوشان کشورمان 25 خرداد در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2018 روسیه تیم مراکش (مغرب) را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرده بودند.
تیم ملی فوتبال ایران که در گروه دوم و قرعه سخت این رقابت ها با مراکش (مغرب)، پرتغال و اسپانیا هم گروه شده است، ساعت 22:30 امشب (دوشنبه) در سومین دیدارش در ورزشگاه وردویا آرنا سارانسک برابر تیم ملی پرتغال به میدان می رود.
بیست و یکمین دوره جام جهانی از 24 خرداد تا 24 تیر ماه در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه برگزار می شود.
9102/7355
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.