معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان از جذب هزار و ۲۰۰ حامی برای کودکان نیازمند در ماه رمضان امسال خبر داد.

هیوا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه یکی از طرح‌های ویژه این نهاد که در ماه مبارک رمضان اجرا شد، طرح اکرام ایتام و محسنین بود، گفت: در ماه رمضان امسال هزار و ۲۰۰ حامی برای هزار و ۳۱۸ کودک یتیم و محسنین این استان جذب شد.

وی با بیان اینکه ۱۳۲ نفر از این حامیان در خارج از این استان زندگی می‌کنند، افزود: کمک‌های خیران و حامیان به این کودکان می‌تواند در کنار خدمات کمیته امداد بسیاری از مشکلات و نیازهای آنها را رفع کند.

رحیمی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۶ هزار و ۳۰۰ کودک یتیم و محسنین استان کردستان از طریق طرح اکرام به آنها کمک می‌شود، گفت: در سه‌ماهه نخست سال جاری دو میلیارد تومان توسط حامیان و خیران به این کودکان کمک شده است که این میزان کمک‌ ۳۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی بابیان اینکه سرانه و میانگین کمک این حامیان به کودکان نیازمند ۱۳۸ هزار تومان در ماه است، گفت: این کمک‌ها مستقیم به‌حساب این کودکان واریز می‌شود.

 وی بابیان اینکه سرانه در نظر گرفته‌شده برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین واریز ۳۰ هزار تومان در ماه به‌حساب این کودکان است،ادامه داد: خیران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با کلیه دفاتر کمیته امداد، مراجعه به سایت mohsenin.ir و یا با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ برای مشارکت در این طرح ثبت‌نام کنند.

خیرانی که تمایل در شرکت در این کار خداپسندانه دارند، می‌توانند با انتخاب کودکان نیازمند از طریق شناسنامه‌هایی که برای این کودکان تعریف‌شده است یک یا هرچند کودک که تمایل دارند انتخاب و کمک‌های خود را به‌صورت ماهانه برای آنها واریز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.