هیوا رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر 6 هزار کودک یتیم و محسنین زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند که از سوی 16 هزار حامی حمایت می شوند.
وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان و با جذب 1027 حامی تعداد حامیان ایتام استان به حدود 17 هزار نفر رسید، افزود: این حامیان ماهیانه به صورت میانگین 300 هزار ریال به حساب ایتام واریز می کنند البته برخی حامیان چند یتیم را زیر پوشش حمایت مالی خود دارند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در ادامه به اطعام نیازمندان در ماه رمضان اشاره کرد و یادآور شد: از اول تا پایان ماه مبارک رمضان 137 هزار نفر از نیازمندان استان در قالب غذای گرم و جیره خشک اطعام شدند.
رحیمی با بیان اینکه برای اجرای طرح اطعام در استان 16 میلیارد و 470 میلیون ریال از سوی خیرین کمک شد، تاکید کرد: تعهد ما اطعام 107 هزار نفر بود که با این میزان 27 درصد بیشتر از تعهد خود، عمل کردیم.
وی همچنین اجرای طرح مفتاح الجنه را از دیگر برنامه های این نهاد در ماه رمضان اعلام کرد و اظهار داشت: در طول ماه مبارک از منزل 2 هزار و 373 خانواده زیر پوشش این نهاد بازدید و مشکلات و مسایل آنها مورد بررسی قرار گرفت.
رحیمی با بیان اینکه در این دیدارها سه میلیارد و 600 میلیون ریال به این خانواده ها کمک شد، اضافه کرد: در اجرای این طرح نیز 119 درصد تحقق برنامه داشتیم.
110 هزار نفر از جمعیت استان کردستان در قالب 65 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که 44 هزار خانوار از این تعداد مستمری بگیر و 21 هزار خانوار نیز به صورت چند خدمتی تحت حمایت قرار دارند
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.