مدیر کل زندان های کردستان گفت: در جشن های گلریزان رمضان امسال کردستانی‌ها برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بالغ بر یک میلیارد و پنجاه و سه میلیون تومان کمک کردند.

 اسحاق ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: خوشبختانه جشن های گلریزان امسال در مرکز استان و همچنین سایر شهرستان ها به برکت حضور گرم مردم نیک اندیش کردستانی از شکوه و عظمت خاصی برخوردار بود که افزایش 59 درصدی مبالغ جمع آوری نسبت به سال گذشته، مهر تاییدی بر این ادعا است.

وی، مبلغ جمع آوری شده در جشن های گلریزان رمضان امسال در استان را چیزی حدود یک میلیارد و پنجاه و سه میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت: شهرستان سنندج با جمع آوری مبلغ 504 میلیون تومان در رتبه اول و شهرستان های سقز و بانه نیز به ترتیب با مبالغ 113 میلیون تومان و 100 میلیون تومان در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.  

ابراهیمی تعداد زندانیان جرائم غیرعمد در استان را 364 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: برای آزادی تمامی زندانیان جرائم غیرعمد در استان بیش از 30 میلیارد تومان نیاز است و مبالغ جمع آوری شده در جشن های گلریزان جوابگوی آزادی تعداد محدودی از زندانیان جرائم غیرعمد در استان خواهد بود که برای آزادی تعداد بیشتری از این گونه زندانیان، کماکان نیازمند حضور و حمایت‌های بیش از پیش مردم، خیرین و مسئولان است.

مدیرکل زندانهای کردستان با تاکید بر این موضوع که نمایندگان مردم در ستاد دیه استان با حساسیتِ تمام، ناظر بر نحوه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با استفاده از کمک های مردم و خیرین می باشند افزود: خوشبختانه تمامی اعضای ستاد دیه کردستان را خیرین، معتمدین و چهره های سرشناس استان تشکیل می دهند، که این موضوع موجبات اعتماد بیش از پیش مردم به این مجموعه را سبب شده است.  

وی اظهار کرد: از مجموع زندانیان جرایم غیرعمد استان 287 نفر به دلیل بدهکاری مالی، 56 نفر مهریه و نفقه و 21 نفر نیز به دلیل تصادف و حوادث کارگاهی در مراکز اصلاحی و تربیتی استان تحمل حبس کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.