به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، بهرام نصراللهی زاده اظهار داشت: تا پایان سال ردیف هایی متفرقه نیز به اعتبارات استان تزریق و اضافه می شود و سرجمع این اعتبارات بر اساس تقسیم شهرستانی در شهرستان های مختلف هزینه می شود.
وی افزود: در سال 97 رویکرد عمومی دولت و قانون بودجه به سمتی است که به سمت کارهایی حرکت کنیم که اقتصاد مردم و اشتغال در استان را تحول و رونق بخشد و در راستای تکمیل طرح های مهم به عنوان مطالبات بحق مردم حرکت کنیم.
نصراللهی زاده در خصوص بعضی از پروژه ها تاکید کرد: به عنوان نمونه در حوزه تربیت بدنی سالن 6 هزار نفره سنندج و چند سالن ورزشی در شهرستان ها، در حوزه بهداشتی بیمارستان های سقز و بانه در حوزه راه و حمل و نقل جاده های کامیاران - مریوان، همدان - بیجار و قروه - سریش آباد از پروژه هایی هستند که با تزریق اعتبارات مورد نیاز امسال تکمیل و به بهره برداری می رسند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان یادآور شد: طرح های دیگری که اولویت استان هستند در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها برای آنها تصمیم گیری و اعتبارات مورد نیاز برای آنها به نسبت پیشرفت فیزیکی شان تامین و تخیص داده می شود.
به گزارش ایرنا، استان کردستان با 29 هزار و 137 کیلومتر مربع براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 دارای یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت دارد.
کردستان بر اساس آخرین تقسیمات کشوری در سال 1390 دارای 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 697 آبادی دارای سکنه و 187 آبادی خالی از سکنه است.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.