رشید قربانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد کلاس، 190 اتاق به صورت ویژه، 650 اتاق از نوع الف و 150 اتاق نیز از نوع ب برای اسکان فرهنگیان و مهمانان فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه مدت زمان اسکان تابستانی از 24 خرداد 97 آغاز تا 15 شهریور ادامه دارد، گفت: مهمانان فرهنگی استان از 24خرداد می توانند از طریق سامانه http://eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی برای اسکان اقدام کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: امسال 16مرکز پذیرش در راستای پذیرش و خدمت رسانی به میهمانان فرهنگی در ایام تابستان در سطح استان پیش بینی شده است.
وی افزود: در این راستا در مراکز اسکان سطح ویژه، فرش، تلویزیون، تخت، یخچال و سایل سرمایشی و گرمایشی، پتو و بالش با حمام و آشپزخانه مشترک در نظر گرفته شده است.
قربانی با بیان اینکه این مراکز از ساعت هشت صبح الی 24 دایر بوده و پاسخگوی نیاز فرهنگیان و مسافران تابستانی است، گفت: 400 نفر از عوامل اجرایی نیز در سطح استان آماده ارائه خدمات به میهمانان تابستانی هستند.
آموزش و پرورش کردستان تابستان سال گذشته با 122 مدرسه، 967 کلاس درس و 407 نفر عوامل اجرایی به میهمانان و مسافران تابستانی خدمات رسانی کرد.
7348/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.